Kierownik oddziału

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
1 dzień temu
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 158890

Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu, budynek A, V piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne: ze starostwmi, wójtami, burmistrzami, prezydentami miast, z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej, Kuratorium Oświaty, szkołami, organizacjami pozarządowymi, z pracownikami merytorycznymi Ministrerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Komendy Wojewódzkiej Policji.


Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.

Zakres zadań

  • planuje, organizuje i kieruje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o rozwój zawodowy podległych pracowników
  • prowadzi działania planistyczne i organizacyjne w celu poprawnego wykorzystania sił i środków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa świętokrzyskiego
  • kontroluje, wspólnie z Komendą Wojewódzką Policji, działalność straży gminnych (miejskich)
  • prowadzi sprawy związane z bezpieczeństwem imprez masowych, w tym opracowuje projekty decyzji
  • nadzoruje realizację zadań dotyczącą przekazywania gminom dotacji w celu zabezpieczenia funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym
  • Znajomość ustaw: o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o strażach gminnych, o bezpieczeństwie imprez masowych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników
  • Umiejętność: radzenia sobie ze stresem, organizacji pracy
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji o klauzulach "tajne" lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne"
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV- zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopie dokumentu potwierdzającego poświadczenie w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie dotyczące gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-19 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)

    WBS Sp. z o.o.   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Pozyskiwanie lekarzy różnych specjalizacji oraz współpraca z nimi (zorientowanie na wynik sprzedażowy placówki). Zwiększanie i utrzymywanie liczby pacjentów. Ścisła współpraca z Prezesem oraz marketingiem. Współpraca z działem operacyjnym, obsługą...
  • Business Development Manager w branży medycznej

    Klient portalu Praca.pl   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z lekarzami różnych specjalizacji, koncentrując się na realizacji celów sprzedażowych placówki. Strategiczne zwiększanie i skuteczne utrzymywanie bazy pacjentów. Ścisła współpraca z Zarządem i Działem Marketingu w zakresie planowania i...
  • Kierownik Oddziału

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Galaktyczna 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Proaktywny rozwój sprzedaży usług wynajmu Budżetowanie sprzedaży Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych oddziału Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Koordynowanie pracy podległego zespołu handlowego oraz technicznego Wsparcie...
  • Kierownik Oddziału

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Nowa Wieś Wrocławska, ul. Józefa Wymysłowskiego 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Proaktywny rozwój sprzedaży usług wynajmu Budżetowanie sprzedaży Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych oddziału Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Koordynowanie pracy podległego zespołu handlowego oraz technicznego Wsparcie...
  • Kierownik Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    24 godz.
    Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne zakładem rehabilitacji, w tym planowanie i koordynowanie pracy personelu. Nadzorowanie jakości świadczonych usług rehabilitacyjnych i dbanie o satysfakcję pacjentów. Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych placówki....
  • Kierownik / Kierowniczka Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Zakres Obowiązków Zarządzanie: Operacyjne kierowanie placówką, w tym planowanie i koordynacja pracy personelu. Jakość: Nadzór nad jakością usług rehabilitacyjnych i satysfakcją pacjentów. Finanse i Cele: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych. NFZ i...
  • Kierownik Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Rola Lidera Rehabilitacji Kierowanie Operacyjne: Pełne zarządzanie zakładem rehabilitacji i koordynacja pracy zespołu. Wyniki i Jakość: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych oraz jakość świadczonych usług. Finanse i Kontrakty: Prowadzenie rozliczeń i negocjacji kontraktów...
  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...
  • Dyrektor Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...
  • Dyrektor Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...