Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 44241
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- na stanowisku pracy występują zadania stwarzające ryzyko wystąpienia prób zachowań korupcyjnych
- stanowisko pracy znajduje się na III. piętrze budynku ZUW
- w budynku znajduje się winda (brak podjazdów)
- urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- oświetlenie dzienne i sztuczne
Zakres zadań
- kierowanie pracą Oddziału i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem całokształtu spraw z zakresu ustalania praw do rekompensaty za mienie pozostawione poza obecnymi granicami RP oraz stwierdzenia nabycia mienia z mocy prawa
- gromadzenie, kompletowanie, analizowanie i ocena zgromadzonej w toku postępowania dokumentacji celem wydania rozstrzygnięcia odnośnie istnienia bądź braku przesłanek do potwierdzenia prawa do rekompensaty wnioskodawców
- prowadzenie postępowań i wydanie rozstrzygnięć w zakresie stwierdzenia nabycia z mocy prawa mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego
- analizowanie i dokonywanie oceny operatów szacunkowych, celem określenia wartości przysługującej rekompensaty
- kompletowanie i badanie zgodności wydanych orzeczeń z ówcześnie obowiązującymi przepisami
- nadzorowanie i bieżąca aktualizacja rejestru wydanych zaświadczeń i decyzji potwierdzających prawo do rekompensaty oraz rejestru osób, którym przysługuje prawo do rekompensaty i stanu realizacji tych praw
- nadzorowanie realizacji procedur dot. postępowania skargowego, udzielania informacji publicznej w zakresie prowadzonych zagadnień oraz udzielanie wyjaśnień i informacji o stanie postępowania
- obsługa klientów (w tym przesłuchanie stron) i pracowników jednostek samorządu terytorialnego celem zgromadzenia niezbędnych materiałów w sprawie i wyjaśnienia praw własności
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego stażu pracy związanego z realizacją zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami
- znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP, Ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi
- umiejętność planowania organizacji pracy i podejmowania decyzji, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o służbie cywilnej