Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego Klienta - firmy specjalizującej się w dystrybucji sprzętu BHP - poszukujemy pracowników na stanowisko:
Opis stanowiska: Pracownik będzie odpowiedzialny za zarządzanie pracą działu handlowego. Do jego zadań będzie należała realizacja planu sprzedaży oddziału, pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz coaching sił handlowych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach zarządzanie, ekonomia)
- prawo jazdy
- minimum 5cio letnie doświadczenie w handlu, na stanowiskach handlowca lub kierownika sprzedaży/ oddziału
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej produktów lub usług (B2B)
- umiejętność budowania relacji z klientami, sporządzania ofert, budowania zespołu sprzedażowego
- znajomość obsługi komputera pozwalająca na swobodne posługiwanie się nim
- orientacja na cel, otwartość, uczciwość, odpowiedzialność
- mile widziane doświadczenie w branży artykułów BHP
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- pracę w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie po okresie próbnym
- samochód służbowy + telefon + komputer
Poznaj
Link2Work Sp. z o.o
Link2work Sp. z o.o. jest certyfikowaną agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników do pracy w kraju i za granicą. Już od kilkunastu lat skutecznie pomagamy znaleźć satysfakcjonującą pracę, tym samym łącząc pracodawców z najlepszymi kandydatami. Znajomość branży HR, rozumienie potrzeb pracowników i pracodawców pozwala nam na przeprowadzenie z sukcesem szeregu procesów rekrutacyjnych. Zaufanie jakie otrzymaliśmy przez te lata, zarówno od pracowników jak i pracodawców motywują nas jeszcze bardziej do podnoszenia standardów jakich oczekują od nas obie strony tego procesu. A to zobowiązuje. Lubimy wyzwania dlatego nieustannie doskonalimy nasze usługi. „Lepsza praca to lepsza przyszłość” – Zaplanuj ją z nami!