Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Projektów Operacyjnych

INTERSPORT Polska S.A.
Cholerzyn
praca stacjonarna
1342 dni temu

INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia się nią z innymi.


Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!

 

OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY

 

Kierownik Projektów Operacyjnych
Miejsce pracy: Cholerzyn
Nasza oferta:
  • dowolna forma współpracy
  • stabilność zatrudnienia
  • elastyczny czas pracy
  • zadania zorientowane na kreatywność i nie pozwalające na rutynę
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
Twoje zadania:
  • wspieranie Zarządu w realizacji strategii Spółki w obszarze rozwoju sieci sprzedaży salonów INTERSPORT Polska
  • proponowanie usprawnień i optymalizacji poprawiających wizerunek sieci salonów z uwzględnieniem strategii omnichannel
  • inicjowanie procesu, wdrażanie kluczowych standardów, w tym wsparcie w tworzeniu procedur oraz instrukcji dotyczących: obsługi klienta, visual merchandisingu, komunikacji marketingowej
  • koordynowanie kluczowych procesów zachodzących w organizacji mających bezpośredni wpływ na skuteczne wdrażanie standardów operacyjnych dot. rozwoju sieci salonów
  • koordynacja realizacji projektów operacyjnych - prowadzenie dokumentacji projektowej (umowy, budżety, harmonogramy, plany prac itd.). Codzienna współpraca z osobami z różnych obszarów i poziomów organizacji oraz firmami zewnętrznymi w celu realizacji zadań
Nasze oczekiwania:
  • minimum 5 - letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sieci sprzedaży (warunek konieczny) mile widziane doświadczenie w branży sport, fashion; 
  • sprawne poruszanie się w świecie retail, znajomość trendów dotyczących obsługi klienta, standardów VM i komunikacji marketingowej;
  • znajomość zasad realizacji strategii sprzedaży omnichannel i doświadczenie w jej wdrażaniu
  • komunikatywność, samodzielność, elastyczność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • nastawienie na realizację ambitnych celów biznesowych – umiejętność podejmowania odważnych niestandardowych decyzji,
  • umiejętność poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i ich wdrażanie
  • wysoka motywacja do samodzielnego zarządzania powierzonym obszarem, wyszukiwania obszarów do optymalizacji, wdrażania zarekomendowanych i zaakceptowanych rozwiązań