Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

Modlin Sp. z o.o.
Nowy Dwór Mazowiecki
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
3 dni temu

4* Hotel Royal w Nowym Dworze Mazowieckim, który łączy w sobie najwyższą jakość obsługi, komfort i atmosferę, zatrudni do swojego zespołu:

 

Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter
  • Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości
  • Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje, przyjazdy/wyjazdy, pobyty w hotelu oraz , fakturowanie i rozliczanie płatności
  • Podejmowanie efektywnego działania na rzecz zwiększenia sprzedaży ,
  • Utrzymanie oraz nadzór nad czystością pokoi, biur oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z ustalonych standardami,
  • Angażowanie się w proces sprzedaży produktów hotelowych , posiadanie wiedzy dotyczącej sytuacji i pozycji hotelu na rynku,
  • Sporządzanie i kontrolowanie harmonogramów pracy pracowników podległego działu( urlopy, dni wolne)
  • Dbałość o sprawność techniczną powierzonego sprzętu,
  • sporządzanie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi np. dostawcami chemii profesjonalnej, pralnią,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku kierowniczym,
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • wysoka kultura osobista,
  • nastawienie na potrzeby gości,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • inicjatywa i skuteczność w działaniu
Oferujemy:
  • umowa o pracę / B2B
  • gwarancję stałej pracy oraz wynagrodzenie wypłacane na czas
  • zniżki pracownicze na usługi hotelowo-gastronomiczne
  • dofinansowanie do karty Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.

City Park to obiekt położony w bliskiej odległości od ścisłego centrum Poznania. W niedalekim sąsiedztwie znajdują się Arena, Palmiarnia oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Twórcy City Parku to prekursorzy w realizacji idei Smart City. To niezwykłe na skalę europy Miasto w Mieście skupia pięciogwiazdkowy hotel, City Garden SPA by L’Occitane, Whisky Bar 88 – oznaczony mianem najlepszego baru w Polsce w latach 2014, 2015 i 2016, Restauracja CUCINA – wyróżniona w swojej historii trzema czapkami w żółtym przewodniku Gault&Millau, Cukiernia & Lodziarnia CAPPUCCINA, która kusi zapachem pysznej kawy, smakiem lodów rzemieślniczych i autorskich słodkości, UŁAN BROWAR – browar restauracyjny i warzelnia połączone ze sceną, strefa bilard i chillout. Ponadto znajdziecie tu delikatesy ekologiczne Zielona Spiżarnia, Stragany Wyspiańskiego 26, 16 najlepszych restauracji w Poznaniu, klimatyczną kwiaciarnię Ministerstwo Kwiatów i niezwykle kobiecy salon piękności MANI LA, które czekają na rezydentów City Parku – osoby ceniące wyjątkową jakość. Na terenie obiektu znajduje się również centrum wellness ze strefą saun, basenu i kameralną siłownią oraz renomowane centrum medyczne Lux Med.

Podobne oferty

  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.