Najnowsze oferty pracy

  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Kierownik Działu Organizacyjnego

    Alter Investment S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe zadania: zarządzanie funkcją compliance oraz kompleksowe prowadzenie spraw organizacyjno-finansowych Spółki, w tym jej sekretariatu i wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu; koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu organizacyjnego;...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
  • Koordynator / Koordynatorka Serwisu

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Organizowanie wyjazdów służbowych działu serwisowego oraz innych pracowników firmy; Rozwiązywanie problemów organizacyjnych na wyjazdach; Przygotowywanie dokumentów do wyjazdu serwisantów Współpraca z działem sprzedaży i logistyki; Przygotowywanie zestawień na...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Sekcji Organizacji

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
1535 dni temu

Ogłoszenie numer: 3198251, z dnia 2020-03-12

Państwowa Inspekcja Pracy

Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie
ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów

 

ogłasza nabór na stanowisko:

Kierownik Sekcji Organizacji

Miejsce pracy: Rzeszów

 

Opis stanowiska

Miejsce wykonywania pracy: Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie,
Wymiar czasu pracy: pełny,
Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Staż pracy: co najmniej 5 lat; w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym lub podobnym,

Przewidywany zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzór nad planowaniem, organizowaniem, koordynacją i kontrolą pracy podległych pracowników; w tym archiwum zakładowego i kancelarii,
  • Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Okręgu,
  • Nadzór nad całością działań gospodarczych, inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych oraz analiza kosztów na ww. cele,
  • Sporządzanie analiz w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz nadzór nad wymaganą przepisami prawa dokumentacją i sprawozdawczością,
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem składników majątku,
  • Nadzór nad całością zamówień publicznych realizowanych przez jednostkę organizacyjną,
  • Opracowywanie projektów rozwiązań organizacyjnych mających na celu sprawne i zgodne z przepisami przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz nadzór nad realizacja umów na dostawy i usługi,
  • Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji techniczno – kosztorysowej oraz prawidłowością umów zawieranych z wykonawcami,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w sekcji i archiwizacją w OIP,
  • Nadzór nad gospodarką samochodową w jednostce,
  • Bezpośrednia współpraca z działem księgowości oraz kierownictwem jednostki,
  • Nadzór nad realizacją przepisów bezpieczeństwa w zarządzanych nieruchomościach,
  • Prowadzenie spraw socjalnych, z wyłączeniem spraw dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Wymagania

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • List motywacyjny i życiorys,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe,
  • Oświadczenie kandydata/kandydatki o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata/kandydatki o zapoznaniu się z klauzulą RODO.

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Dodatkowe wymogi kwalifikacyjne:

  • Znajomość obsługi komputera, w szczególności środowiska MS Office,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • Rzetelność, terminowość i samodzielność.

Pozostałe wymagania:

  • Dobry stan zdrowia,
  • Dobra wiedza z zakresu zamówień publicznych, archiwizacji dokumentów i prawa administracyjnego będzie dodatkowym atutem.

Informacje umożliwiające kontakt z kandydatem/kandydatką: nr telefonu, adres e-mail.
Termin składania dokumentów i oświadczeń: 12.03.2020 r. O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie; dokumenty otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce składania dokumentów i oświadczeń: Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. Gen. Stanisława Maczka 4, 35-234 Rzeszów, z dopiskiem „oferta pracy”.

Dodatkowe informacje: Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,

  • Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie do 13.03.2020 r.,
  • Złożone dokumenty i oświadczenia kandydatów, których oferty pracy zostały odrzucone w procesie naboru, zostaną zniszczone,
  • Przewidywany termin rozmów rekrutacyjnych 18-19.03.2020 r.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Kierownik Działu Organizacyjnego

    Alter Investment S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe zadania: zarządzanie funkcją compliance oraz kompleksowe prowadzenie spraw organizacyjno-finansowych Spółki, w tym jej sekretariatu i wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu; koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu organizacyjnego;...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
  • Koordynator / Koordynatorka Serwisu

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Organizowanie wyjazdów służbowych działu serwisowego oraz innych pracowników firmy; Rozwiązywanie problemów organizacyjnych na wyjazdach; Przygotowywanie dokumentów do wyjazdu serwisantów Współpraca z działem sprzedaży i logistyki; Przygotowywanie zestawień na...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...