Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy domiędzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwapersonalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach naterenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta - światowego lidera z branży rozwiązań bezpieczeństwadla branży automotive - poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Kierownik Sprzedaży ds. Serwisu
Miejsce pracy: podkarpackie/ okolice Przeworska
Nr Ref.: KSS/02/2016
Główne zadania:
- Rozwijanie strategii sprzedażowej dla wszystkich produktów firmy
- Analizowanie rynku, konkurencji oraz wyników sprzedaży firmy
- Proponowanie zmian zwiększających sprzedaż
- Przygotowywanie planów strategii i budżetów
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z Klientami z Europy Centralnej
- Koordynowanie wszelkich działań związanych z serwisem i zgłoszeniami serwisowymi
- Wspieranie Działu Handlowego w przygotowywaniu ofert serwisowych
- Ścisła współpraca z innymi działami (R&D, produkcja, jakość, logistyka)
- Nadzór nad właściwą i prawidłową realizacją kontraktów
Wymagania:
- wykształcenie techniczne (mechanika, budowa maszyn, automatyka lub pokrewne) - wymóg konieczny
- biegła znajomość j. angielskiego (C1/C2) - wymóg konieczny
- (znajomość innych j. obcych na poziomie min. B2 będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem technicznym - wymóg konieczny
- dyspozycyjność do podróży służbowych do 30% czasu w miesiącu
- praktyczna znajomość obsługi komputera( w tym Internet i pakiet MS Office)
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- elastyczność i wnikliwość
- zdolność rozumienia procesów rynkowych
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u Klienta
- Zadaniowy czas pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premie roczne
- Laptop
- Telefon
- Samochód służbowy (również do celów prywatnych)
- Wsparcie w relokacji w początkowym okresie zatrudnienia
- Liczne szkolenia (w tym gruntowne wdrożeniowe)
- Dodatkowe benefity (np.: prywatna opieka medyczna, karty żywieniowe, dofinansowanie wakacji, szkolenia i kursy językowe, karta paliwowa, itp.)
- Pracę w przyjaznym, zgranym, międzynarodowym zespole
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Zatrudnienie w prestiżowej firmie
OFERTA DOTYCZY PRACY STAŁEJ.