Obszar działania: Polska Południowa
Biuro operacyjne: Łagów (powiat kielecki)
- Przygotowanie budżetu zakładu oraz odpowiedzialność za jego realizacją;
- Organizacja pracy i procesów produkcyjnych w zakładzie;
- Kierowanie podległymi pracownikami i firmami podwykonawczymi;
- Nadzór nad pracami remontowymi;
- Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej;
- Zapewnienie efektywności procesów produkcyjnych oraz wysokiej jakości produktów;
- Optymalizacja kosztów produkcji;
- Dbałość o sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Wykształcenie wyższe (preferowanie wykształcenie górnicze, mechaniczne, elektryczne, zarządzanie produkcją);
- Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu zakładem produkcyjnym;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B.
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność do prowadzenia dialogu również z interesariuszami zewnętrznymi;
- Zdolność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników;
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów;
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu;
- Umiejętność budowania zaangażowania pracowników oraz zarządzania zmianą;
- Umiejętność prowadzenie negocjacji;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Współpracę na podstawie umowy o pracę (docelowo umowa na czas nieokreślony);
- Szybki i klarowny proces rekrutacji;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
- Wynagrodzenie płacone na czas, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze a także premia półroczna, uzależniona od osiąganych wyników;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki, dodatkowy dzień wolny dla rodzica, dofinansowanie do pracowniczych klubów sportowych etc.;
- Odpowiednie narzędzia do realizacji zadań: auto służbowe, laptop, telefon.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania