Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu BOK

Apteki Gemini

Gdańsk - Park Naukowo-Technologiczny

44 dni temu

Apteki Gemini obecne są na rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś jesteśmy jedną z największych sieci aptecznych, a nasze apteki zlokalizowane są na terenie całego kraju. Od 2008 roku prowadzimy również Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl. Naszą misją jest bycie jak najbliżej Pacjentów i dostarczanie usług farmaceutycznych na najwyższym poziomie.

Kierownik Zespołu BOK
Miejsce pracy: Gdańsk - Park Naukowo-Technologiczny

 

Twoje obowiązki:
  • Nadzór nad pracą podległego zespołu oraz odpowiedzialność za optymalizację jego pracy - aktywne szukanie rozwiązań, usprawnień
  • Planowanie pracy zespołu (grafik) i codzienny podział obowiązków między pracownikami zmiany
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie kompleksowej obsługi klienta
  • Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie odpowiedniego poziomu efektywności konsultantów
  • Raportowanie do przełożonego
  • Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów i procesów funkcjonujących w firmie
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • Znajomość standardów obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok
  • Odporność na stres
  • Proaktywna postawa
Zapewniamy:
  • Umowę o pracę
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Pracę w dynamicznym środowisku
  • Korzystną lokalizację - blisko Centrum Gdańska
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju
  • OK System
  • Udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta