Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu ds. PR i Marketingu

Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o
Rzeszów
praca stacjonarna
2270 dni temu

Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o rozwija i współtworzy Regionalny Ekosystem Innowacji i Startupów (REIS) m.in. poprzez nawiązywanie relacji pomiędzy jego uczestnikami, organizację wydarzeń, sieciowanie oraz transfer unikalnej wiedzy do Województwa Podkarpackiego. Jesteśmy facylitatorem i łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji. Współpracujemy z firmami, instytucjami naukowymi, uczelniami, środowiskiem studenckim oraz startupami. Inwestujemy w projekty badawcze o wysokim potencjale do komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek i zespołów naukowych. Wspieramy publiczne instytuty badawcze poprzez działania na rzecz tworzonej Sieci Laboratoriów Badawczych i Wzorcujących. Ponadto udostępniamy nieodpłatnie przestrzeń prototypowania dla studentów i kół naukowych, wspierając przy tym jej użytkowników wiedzą, warsztatami oraz spotkaniami z inspirującymi osobami. Jesteśmy jedynym tego typu podmiotem w Polsce, który tworzą specjaliści o ogólnopolskim i międzynarodowym doświadczeniu. Współpracujemy Partnerami z całego świata i podjęliśmy się wyzwania wykreowania unikalnego w Regionie CEE podmiotu wspierającego rozwój innowacji.

Kierownik Zespołu ds. PR i Marketingu
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: 13

Opis stanowiska:

  • Współpraca z mediami i wybranymi redaktorami (TV, radia, czasopisma, dziennik, gazety, portale internetowe).
  • Utrzymywanie relacji z: biurami prasowymi jednostek administracyjnych, rzecznikami prasowymi uczelni, działami promocji firm oraz organizacji wskazanymi przez Spółkę.
  • Budowaniu strategii promocyjno - marketingowej Spółki.
  • Planowanie i realizacja efektywnych kampanii promocyjno – informacyjnych.
  • Tworzenie pism i innych dokumentów reprezentujących Spółkę na zewnątrz w zakresie działań komunikacyjno-promocyjnych.
  • Redagowanie i autoryzacja tekstów otrzymanych w ramach wykonywanego stanowiska.
  • Opracowywanie materiałów marketingowych i reklamowych.
  • Organizacja wysyłek materiałów promocyjnych i dostarczania zaproszeń do podmiotów współpracujących ze Spółką.
  • Przeprowadzanie cotygodniowego przeglądu prasy z lokalnych mediów, w tym mediów społecznościowych.
  • Przygotowywanie szablonów i prezentacji we współpracy z pionami Spółki.
  • Współpraca z agencjami PR i koordynowanie planu komunikacji.
  • Budowanie relacji i współpraca z podmiotami wyznaczonymi przez Spółkę.
  • Reprezentowanie Spółki na wyznaczonych wydarzeniach (okazjonalnie w okresie weekendowym).
  • Koordynowanie działań wybranych projektów wyznaczonych przez Spółkę.
  • Współpraca przy organizacji wydarzeń realizowanych przez Spółkę.
  • Planowanie, monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowany: marketing, komunikacja, PR, dziennikarstwo;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie PR i komunikacji;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii informacyjno - promocyjnych
  • Dodatkowym atutem w rekrutacji będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem komunikacyjno-marketingowym (graficy, specjaliści ds. marketingu czy komunikacja etc.);
  • Umiejętność redagowania tekstów („lekkość pióra”), tworzenia skutecznych przekazów i docierania z nimi do odbiorców;
  • Umiejętne wykorzystanie narzędzi marketingowych do komunikacji z rynkiem, 
  • Efektywność i elastyczność działania w pracy nad wieloma projektami jednocześnie;
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kultura osobista na wysokim poziomie;
  • Umiejętność pracy zespołowej;
  • Kreatywność i dobra organizacja pracy;
  • Dokładność, jakość i terminowość działania,
  • Odpowiedzialność, proaktywność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Prawo jazdy kat B.
  • Dodatkowym atutem przy rekrutacji będą umiejętności: fotografii eventowej, tworzenia prostych grafik marketingowych czy prowadzenia social mediów m.in. FB, Linkedin, Instagram czy Twittera,
  • Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z komunikacją i PRem w spółkach samorządowych, skarbu państwa lub administracji.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Pracę w firmie szeroko zorientowanej na rozwój innowacyjności; 
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych kompetencji.
  • Zakres wynagrodzenia: 4.500 - 6.000 zł netto plus premie
Zastrzeżenie:
Podkarpackie Centrum Innowacji zastrzega sobie nierozpatrywanie ofert złożonych po terminie, możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Klauzule RODO:

1. „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. (PCI) z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy, odbywających się w PCI.

2. Powyższa zgoda obejmuje w szczególności przetwarzanie danych osobowych dla celów: nawiązania kontaktu i umówieniu rozmowy kwalifikacyjnej, sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, realizacji innych działań formalnych wymaganych do nawiązania współpracy w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

3. Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Spółka Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów."
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...