Kierownik Zespołu Rozliczeń i Analiz
Wrocław
- zarządzanie i organizacja pracy działu odpowiedzialnego za rozliczenia z partnerami biznesowymi oraz analityczne wsparcie departamentu
- planowanie i wdrażanie optymalizacji procesów obsługiwanych przez departament
- kontrola i raportowanie wyników pracy działu
- opracowywanie i opiniowanie procedur dotyczących realizowanych procesów
- opracowywanie analiz i raportów na potrzeby informacji zarządczej
- uzgadnianie i wdrażanie procesu kontroli dla nowych produktów
- uzgadnianie i wdrażanie procesów dla nowych linii biznesowych
- bieżący nadzór nad pracą zespołu
- min 5 - letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- doświadczenie w optymalizowaniu procesów operacyjnych
- doświadczenie w prowadzeniu projektów lub analizą procesów będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca przygotowywanie dokumentacji i prezentacji (preferowany poziom B2)
- zdolności analityczne
- wysokie umiejętności organizacyjne
- samodzielność w działaniu
- wysoka kultura osobista
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- atrakcyjny system premiowy
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych