Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony/a do innych osób, a klienci długo po rozmowie pamiętają Cię jako osobę entuzjastyczną i pełną życzliwości, TELUS International jest miejscem dla Ciebie. Jeśli chcesz świadczyć usługi na najwyższym poziomie, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Konsultant / Doradca klienta z językiem niemieckim
Praca zdalna / hybrydowa / w biurze
TELUS International oferuje możliwość zmierzenia się z wymaganiami i możliwościami różnych stanowisk. Stale poszukujemy agentów call center dla połączeń przychodzących oraz opracowywania maili dla naszej lokalizacji w Gdańsku.
Czekamy na zmotywowanych młodych profesjonalistów i absolwentów szkół.
Nasze zespoły niemieckojęzyczne:
- Jako doradca klienta naszego partnera PAYBACK, chcesz wywołać uśmiech na twarzach ludzi, pomagając im w pytaniach o statusie punktów, nowych promocjach i innych pytaniach dotyczących programu Payback.
- W naszym zespole Tchibo otrzymasz telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów. Będziesz odpowiedzialny za wymiany, faktury, zwroty, a także informacje o stanie magazynowym i dostawie oraz będziesz opiekował się sklepem internetowym Tchibo.
- Jako część naszego zespołu Vattenfall będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach jak zmiana taryfy, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
- W przypadku ekscytującego projektu Zalando Lounge jesteś osobą kontaktową we wszystkich sprawach związanych z modą i zamówieniami. Swoją sympatyczną i zaangażowaną osobowością zapewniasz sobie zadowolonych klientów.
Twój profil:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Doświadczenie w kontakcie z klientem mile widziane
- Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
- Bardzo dobre umiejętności komputerowe oraz multitasking
- Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie
- Pozytywna i pewna siebie postawa
- Do pracy zdalnej wymagane jest dobre łącze internetowe (min. 25 mbps/download & 5 mbps/upload) oraz możliwość pracy w odosobnionym pomieszczeniu
- Elastyczne godziny pracy (pełny etat; niepełny etat)
- Umowę o pracę
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Możliwość pracy zdalnej
- Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji
- Świeże owoce oraz napoje w biurze
- Zaangażowany i zmotywowany team
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Dofinansowania do szkoleń i kursów online
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty MedicoverSport
- Dofinansowanie do okularów
Nasz zespoł HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację klikając "Aplikuj".
O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.