Dla naszego klienta, lidera w branży telefonii cyfrowej poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Koszalin
Nr Ref.: KO/11
Zadania:
- obsługa rozmów wychodzących do klientów (techniczna pomoc klientom firmy),
- udzielanie informacji o ofercie firmy,
- aktualizacja bazy danych.
- dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, przeglądarki internetowe),
- wykształcenie min. średnie,
- nienaganna dykcja,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność.
- atrakcyjne wynagrodzenie (+premie),
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego,
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami,
- możliwość godzenia pracy z nauką w systemie zaocznym lub ostatnimi latami studiów