empik school to największa i najdłużej działająca sieć szkół językowych w Polsce. W 35 szkołach stacjonarnych, w siedzibach firm oraz przez internet uczymy rocznie ponad 50 000 osób.
W szkole empik school wierzymy, że znajomość języków obcych jest konieczna, aby ciekawie przeżyć życie.
Praca w empik school to gwarancja spotkania ciekawych osób i możliwość własnego rozwoju.
Ciągle się rozwijamy i dlatego szukamy osób, które dzielą podobne wartości i chcą dołączyć do naszego zespołu jako:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
- sprzedaż kursów językowych - aktywny kontakt z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych usług
- obsługa przed- i posprzedażowa klientów (telefoniczna, bezpośrednia)
- udział w akcjach promocyjnych szkoły
- prace administracyjne związane z obsługą kursów - kontrola obiegu dokumentów, wystawianie zaświadczeń, fakturowanie, zamówienia
- utrzymywanie doskonałych relacji ze Słuchaczami
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub w pracy na recepcji – duży atut
- inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych
- wysoko rozwinięta komunikatywność
- umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu
- doskonała organizacja pracy własnej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
- wewnętrzne szkolenia, coaching sprzedażowy
- niepowtarzalna atmosfera pracy w środowisku ludzi nastawionych na doskonalenie
- pakiet benefitów pracowniczych: karta zniżkowa do salonów Empik, zniżka na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport