Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...