- Odpowiadanie na połączenia od klientów niemieckojęzycznych,
- Pomoc w naprawach, gwarancjach i doborze produktów,
- Praca z systemem CRM.
- Biegła znajomość niemieckiego na poziomie C1,
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub serwisie technicznym jest mile widziane,
- Intuicja techniczna,
- Pozytywne nastawienie i umiejętność radzenia sobie ze stresami,
- Znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Wynagrodzenie 7000 PLN brutto,
- Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach,
- Szkolenie wdrożeniowe,
- "Czwartki z owocami",
- Pakiet MyBenefit,
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne,
- Przyjazną atmosferę pracy, pełną żartów i otwartości na pytania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.