- Wsparcie klientów w zakresie obsługi kart płatniczych i usług bankowości mobilnej oraz internetowej
- Odbieranie zgłoszeń telefonicznych i pisemnych w języku niemieckim oraz sporadycznie po angielsku
- Aktywne słuchanie i rozpoznawanie potrzeb klientów oraz udzielanie spersonalizowanych porad
- Pomoc przy aktywacji kart, blokowaniu, zmianie limitów i zgłoszeniach reklamacyjnych
- Aktualizacja danych kontaktowych, w tym numerów do 3D Secure
- Rejestrowanie przypadków phishingu i zgłoszeń reklamacyjnych
- Obsługa funkcji samodzielnych klientów w aplikacjach i serwisie bankowości elektronicznej
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2)
- Umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktu
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta, empatia i spokój w trudnych sytuacjach
- Dobra obsługa komputera i zdolność szybkiego przyswajania nowych procedur
- Pracę w pełni zdalną z Polski w międzynarodowym środowisku
- Pełne wdrożenie i szkolenia, wsparcie od pierwszego dnia
- Sprzęt IT do pracy oraz elastyczne godziny, w tym dodatkowe wynagrodzenie za zmiany nocne
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport lub vouchery MyBenefit
- Możliwość rozwoju w programach mentoringowych i szkoleniach e-learningowych
- Program poleceń „Refer a Friend” oraz udział w wydarzeniach integracyjnych
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.