Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa - al. Jerozolimskie 142B
Do Twoich zadań należeć będzie:
- profesjonalny kontakt z Klientem - Połączenia przychodzące i wychodzące – obsługa Klientów indywidualnych w zakresie korzystania z bankomatów/wpłatomatów oraz innych produktów, obsługa systemowa
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
- praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny
- lubisz rozmawiać przez telefon, lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
- potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- będziesz dyspozycyjny około 168h w miesiącu (w tym na popołudnia, zmiany nocne, weekendy oraz święta)
- mile widziany status studenta
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany we wszystkie dni przez 24h na dobę
- pracę w zgranym, uśmiechniętym zespole
- profesjonalne szkolenia
- nowoczesne biuro i dogodną lokalizację przy Dworcu Zachodnim
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.