Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta

nc+

Katowice

33 dni temu

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta

Którego/której zadaniem będzie telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+, dosprzedaż usług Internetu i Telefonu oraz wsparcie techniczne.

 

Naszym ludziom zapewniamy:
  • rzetelne, szkolenie przygotowujące do pracy, za które zapłacimy oraz wsparcie doświadczonych trenerów dlatego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie stałe od pierwszej umowy
  • w zasięgu ręki atrakcyjny system premiowy
  • możliwość awansu w strukturach firmy – 90% rekrutacji do innych działów firmy to rekrutacje wyłącznie wewnętrzne 
  • bogaty program socjalny, min. działalność rekreacyjno-sportową
Ale to jeszcze nie wszystko:
  • bezpłatna prywatna opiekę medyczna z opieką stomatologiczną oraz opcją dołączenia dowolnej liczby znajomych
  • zestaw nc+ (antena, dekoder), czyli możliwość oglądania wszystkich pakietów nc+
  • karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich

To nie koniec…. Więcej opowiemy podczas rozmowy w naszym biurze 

 

Zatem jeśli:
  • dopiero zaczynasz lub chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta oraz sprzedaży
  • chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy
  • do działania motywują Cię pieniądze i co miesiąc na swoim koncie chcesz widzieć rosnące wynagrodzenie
  • płynnie władasz językiem polskim i posiadasz dobrą dykcję
  • jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, zawartych w przekazanym CV na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji”.

Informujemy, że mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Więcej informacji na temat nowej platformy cyfrowej szukaj na stronie: ncplus.pl/kariera

Poznaj

nc+

 

Opis firmy

KIM JESTEŚMY

nc+ to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb.

nc+ tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystaniu i rozwijaniu Twojego indywidualnego potencjału.

Wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, bezpośrednia komunikacja i dynamika działania, a w codziennej pracy kierujemy się takimi wartościami jak:

  • Szacunek

  • Orientacja na Klienta

  • Doskonałość

  • Śmiałość

  • Prostota

Branża

Media/Sztuka/Rozrywka

Adres siedziby

NC+ SIEDZIBA

al. gen. Wł. Sikorskiego 9

02-758 Warszawa

mazowieckie, Polska

 

BIURA OBSŁUGI KLIENTA

al. gen. Wł. Sikorskiego 11

02-758 Warszawa

mazowieckie, Polska

 

ul. J. Conrada 37

31-357 Kraków

małopolskie, Polska

 

al. W. Korfantego 138

41-156 Katowice

śląskie, Polska

 

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta