- Zarządcze raportowanie wyników Grupy na potrzeby m.in. Rady Nadzorczej i Zarządu, banków w tym przygotowywania zarządczych sprawozdań finansowych oraz prezentacji
- Tworzenie modeli finansowych uwzględniających między innymi powiązania pomiędzy spółkami w Grupie
- Przygotowywanie prognoz finansowych krótkoi długoterminowych
- Udział w procesie budżetowania, analiza odchyleń
- Wyliczanie korekt konsolidacyjnych
- Współpraca z biegłym rewidentem podczas półrocznych przeglądów oraz rocznych badań sprawozdań finansowych
- Budowa modeli kalkulacyjnych (tworzenie narzędzi) dla biznesplanów, budżetowania, prognozowania i analizy wyników firmy
- Rozwój narzędzi i tworzenie nowych rozwiązań analitycznych w MS Excel
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Modelowanie i budowanie projekcji przepływów pieniężnych
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia lub pokrewne)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat
- Biegłe posługiwanie się pakietem Office, przede wszystkim MS Excel (mile wdziania znajomość Power Query, OLAP i podobne)
- Biegłe posługiwanie się systemami klasy ERP
- Znajomość zasad rachunkowości (współpraca z Obszarem Księgowości, praca na danych księgowych)
- Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania i prezentowania wniosków
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną, skuteczną komunikację
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Realny wkład w budowanie strategii biznesowej
- Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów
- Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych
- Atrakcyjny program poleceń pracowniczych
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
- Obecność trenera wewnętrznego
- Komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji
- Możliwość pracy hybrydowej
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!