Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Kontroler rozliczeń

Kontroler rozliczeń

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
1724 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kontroler rozliczeń
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 51891

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji
- praca związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu
pracy, wymagająca koncentracji, dokładności,
- obsługa innych urządzeń biurowych,

Pomieszczenia urzędu uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Dział zlokalizowany jest na 3 piętrze. Obiekt wyposażony jest w dźwig osobowy oraz toalety dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze. Dojście do budynku jest pozbawione progów. Stanowiska pracy znajdują się w pomieszczeniach biurowych z dostępem do światła dziennego jak i sztucznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Budynek ma charakter zabytkowy.

Zakres zadań

  • obsługa scentralizowanego rachunku bankowego w zakresie poboru sum depozytowych i opłaty paliwowej,
  • rozliczanie i przekazywanie wpływów uprawnionym podmiotom,
  • prowadzenie ewidencji wpłat i zwrotu kwot nadpłaconych lub nienależnie wpłaconych w zakresie scentralizowanych sum depozytowych,
  • dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat i zwrotów opłat ponadnormatywnych, kaucji w transporcie drogowym, zaliczek uiszczonych na pokrycie opłat pobieranych z tyt. przeprowadzenia badań lub analiz w związku z postępowaniem w sprawie WIA i WIT,
  • wspieranie merytorycznych jednostek KAS w zakresie rejestracji dokumentów w systemie informatycznym do rozliczania dochodów scentralizowanych w sprawach odbiegających od opisanych w procedurach, w tym świadczenie usług wsparcia II linii w systemie Help Desk oraz w zakresie analizy należności, zaległości podatników/kontrahentów w związku z wydawaniem zaświadczeń lub potwierdzeń,
  • dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat i zwrotów opłaty paliwowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem zadań na oferowanym stanowisku pracy,
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j.Dz.U.z 2019 r. poz. 430 z późn. zm.) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),