Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Koordynowanie i raportowanie realizacji reklamacji i stanów magazynowych w sieci;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza, kontakt z producentami);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu, zgłaszanie ich do producenta oraz monitorowanie ich stanu;
- Przeprowadzanie kontroli jakości produktów w stanach magazynowych.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Samodzielności, rzetelności;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Umiejętności obsługi komputera, w tym praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office;
- Prawa jazdy kat. B. czynne;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów branży meblowej.
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.