Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie, wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
- Wprowadzanie i koordynacja zamówień klientów do systemu billingowego
- Budowa zespołu obsługowo – sprzedażowego i zarządzanie tym zespołem
- Kontrola i raportowanie wykonanych czynności – bieżąca reakcja i działanie w przypadku zagrożenia terminowej obsługi zleceń
- Aktywna współpraca na poziomie Przedstawiciel handlowy – Klient – Operator
- Umiejętność obsługi podstawowych programów biurowych takich jak Windows, MS Office ze szczególnym naciskiem na MS Excel
- Wiedza, poparta praktyką z zakresu technik sprzedaży, marketingu oraz standardów obsługi klientów.
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz samodzielność i inicjatywa w działaniu.
- Umiejętność planowania
- Dyspozycyjność
- Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu;
- Atrakcyjny, realny do osiągnięcia, system premiowy;
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Niezbędne narzędzia pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.