Koordynator ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kajetany
Nr Ref.: KDS/014/PCI
Zadania:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów (lekarze stomatolodzy, protetycy)
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Sprzedaż telefoniczna produktów z sektora stomatologicznego Oral Care (stomatologia zachowawcza, protetyka, znieczulenia)
- Udzielanie informacji i edukowanie Klientów
- Dokonywanie rejestracji zamówień w systemie
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy z Klientem
- Wykształcenie wyższe
- Biegła obsługa komputera
- Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - mile widziane
- Doświadczenie w branży stomatologicznej - dodatkowy atut
- Znajomość języka angielskiego- dodatkowy atut
- Komunikatywność
- Mile widziana znajomość rynku sektora Oral Care
- Systematyczność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i nawiązania długotrwałej współpracy
- Pracę w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Przyjazną atmosferę pracy
- Dostęp do pakietu benefitów (m.in. karta sportowa, prywatna opieka medyczna)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dofinansowane posiłki na stołówce pracowniczej
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.