Merkury Market – sieć sklepów działająca na terenie Polski, Słowacji i Czech zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych, której hasło przewodnie to "Remontuj i urządzaj taniej!" w związku z otwarciem kolejnych obiektów handlowych prowadzi aktualnie nabór na stanowisko:
- zapewnienie ciągłości dostaw poprzez bieżącą kontrolę zapotrzebowania i zamówień,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników,
- monitorowanie i nadzór postępów w dostawie kluczowych towarów,
- kontrola, analiza i optymalizacja zapasów magazynowych,
- profesjonalne prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne,
- zdolności planistyczne i analityczne,
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office,
- samodzielność, terminowość i zdolność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane,
- znajomość problematyki związanej z logistyką i procedurami magazynowymi – mile widziane.
- atrakcyjne warunki zatrudniana,
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- szansę na poszerzenie swoich umiejętności i wiedzy,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach Spółki.
Poznaj
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa.
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas.