Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
Koordynator utrzymania systemów IT

Koordynator utrzymania systemów IT

E.ON Polska IT Support Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
882 dni temu

Grupa E.ON to wiodących europejskich koncern energetyczny. W Polsce działamy w obszarach sprzedaży energii elektroenergetycznej i gazowej, infrastruktury sieciowej, a także energii odnawialnej. E.ON Polska IT Support jest odpowiedzialna za wsparcie oraz obsługę procesów IT spółek operacyjnych.

Koordynator utrzymania systemów IT
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • wsparcie realizacji strategii biznesowej poprzez świadczenie usług IT w obszarze Contact Center, Medallia, Case Management
  • rozwój oprogramowania zgodnie z ustaloną z biznesem roadmapą
  • współpraca z Centralą celem rozwoju podległych systemów
  • odpowiedzialność za rozwój systemów i realizację małych zmian (waterfall, agile) oraz zarządzanie ich portfelem
  • bieżące utrzymanie systemów, ich monitorowanie, zarządzanie uprawnieniami i konfiguracją
  • zarządzanie procesem wdrożeń małych zmian do środowiska produkcyjnego
  • koordynacja i obsługa incydentów
  • koordynowanie działań członków innych zespołów IT (dotted-line)
  • zarządzanie zewnętrznymi dostawcami usług
  • zarządzanie budżetem CAPEX, OPEX w podległym obszarze
  • budowanie relacji z Klientem wewnętrznym
  • reprezentowanie zarządzanego obszaru wobec wewnętrznych i zewnętrznych stakeholder-ów
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe informatyczne
  • min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami IT, w tym doświadczenie w zarządzaniu ludźmi w strukturach hierarchicznych i matrycowych
  • doświadczenie w zarządzaniu i koordynowaniu działań wielu dostawców
  • znajomość systemów informatycznych i doświadczenie w ich utrzymaniu ze szczególnym uwzględnieniem technologii Contact Center (preferowane doświadczenie w technologii Genesys)
  • znajomość metodyk zarządzania projektami (waterfall, agile)
  • doświadczenia w pracy projektowej w dużej organizacji
  • znajomość ITIL
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • umiejętności analityczne oraz decyzyjne
  • zorientowanie na potrzeby Klienta
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów i godzeniu pozornie sprzecznych interesów
  • zorientowanie na usprawnianie procesów
  • konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów (nawet pomimo pojawiających się trudności)
  • otwartość na nowe zadania wykraczające poza standardowy zakres
#To jasne, że dla Ciebie mamy
  • premię raz w roku w ramach oceny okresowej
  • kafeterię benefitów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość rozwoju specjalistycznego w ramach szkoleń
  • elastyczne godziny rozpoczynania pracy
  • kartę multisport
  • opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • konkursy pracownicze