Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Trenkwalder

Rybnik

43 dni temu

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Koordynator/ka punktu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Nr ref.: OK/RYB/1018
Obowiązki:
  • koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
  • raportowanie do kierownika regionu,
  • zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.
Wymagania:
  • gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
  • około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
  • orientacja w terenie, znajomość topografii Rybnika i okolic,
  • dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:
  • umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
  • szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
  • pakiet Multisport dla chętnych,
  • prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.

Poznaj

Trenkwalder

Dlaczego warto?

Agencja Zatrudnienia Trenkwalder należy do grupy Trenkwalder International AG, która jest jedną z wiodących agencji pracy tymczasowej w Europie z obrotem powyżej 1 miliarda euro i zatrudnieniem ponad 55 000 pracowników. Trenkwalder działa w 17 krajach Europy. Dzięki doświadczeniu zebranemu podczas 30 lat działalności na europejskim rynku pracy Trenkwalder oferuje swoim Klientom kompleksowe usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, dopasowane do unikalnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (805)
Wałbrzych (48)
Legnica (117)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (201)
Toruń (119)
Lubelskie:
Lublin (219)
Chełm (37)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (898)
Tarnów (54)
Nowy Sącz (43)
Mazowieckie:
Warszawa (2019)
Radom (151)
Płock (38)
Opolskie:
Opole (156)
Nysa (64)
Podkarpackie:
Rzeszów (165)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (121)
Suwałki (43)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (430)
Gdynia (176)
Słupsk (55)
Śląskie:
Katowice (489)
Częstochowa (149)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (123)
Elbląg (92)
Ełk (36)
Wielkopolskie:
Poznań (548)
Kalisz (56)
Konin (33)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (308)
Koszalin (68)
Kołobrzeg (33)
Auchan (138)
Tesco (127)
Inditex (41)
OBI (2)
PKP (1)
STRABAG (4)
ABB (93)
Accenture (223)
Carrefour (119)
PKO BP (313)
KPMG (38)
Orange (24)
IKEA (16)
Budimex (28)

Rekrutują z Praca.pl