Posługujesz się swobodnie angielskim, niemieckim lub francuskim?
Myślisz o pracy w międzynarodowym zespole?
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia lub zastanawiasz się nad kolejnym krokiem w swojej karierze?
Urodzony z Ciebie analityk?
Cenisz sobie spokojniejsze środowisko pracy?
Nie męczy Cię czas spędzony na tworzeniu raportów?
Jesteś dociekliwy?
Gratulacje, pasujesz do nas!
Taki jest Problem Management.
Gwarantujemy szkolenia wdrażające, które pomogą Ci szybko odnaleźć się na nowym stanowisku oraz poznać, czym są procesy ITIL-owe.
Service Management Center (Centrum Zarządzania Serwisami) jest globalną jednostką odpowiedzialną za wspieranie zarządu oraz serwisów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL. SMC jest łącznikiem pomiędzy zarządem a serwisami operacyjnymi związanymi z działami technicznymi.
Do głównych zadań SMC należy czuwanie nad wszystkimi procesami (incydentami, problemami, zmianami oraz wieloma innymi) związanymi z cyklem życia ITIL, na każdym etapie (strategia usług, projektowanie usług, przekazywanie usług, eksploatacja usług oraz ustawiczne doskonalenie usług). Ponadto, rolą SMC jest zapewnienie klientom usług na najwyższym poziomie poprzez codzienne ulepszanie naszych standardów.