Koordynator Produkcji
Miejsce pracy: Zakład w Jaroszowcu, Kopalnia Dolomitu „Stare Gliny”
(woj. małopolskie, pow. olkuski, gm. klucze)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
Główne zadania
- Koordynacja nad wykonaniem zadań wynikających z uzgodnionych z Kierownikiem planów wydobywczo-produkcyjnych, logistycznych oraz remontowych (między innymi poprzez współpracę z działami Logistyki, Kontroli Jakości, Technicznym, Utrzymania Ruchu, KRZG);
- Wsparcie zespołu przy budowaniu budżetów remontowego i inwestycyjnego w celu zapewnienia ciągłości produkcji i realizacji założonego budżetu;
- Koordynacja i zarządzanie pracą Pracowników Zakładu oraz powierzonym im mieniem w zastępstwie Kierownika w celu zapewnienia bezwypadkowej pracy i realizacji planów produkcyjnych;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (w zakresie poszukiwania potencjalnych wykonawców i dostawców usług, zbierania wstępnych ofert i bieżącej współpracy) w zakresie produkcji i remontów celem realizacji zadań wynikających z umów;
- Współpraca z utrzymaniem ruchu w celu opracowania sposobów podniesienia wydajności i dostępności zakładu przeróbczego;
- Prowadzenie testów wydajnościowych, opracowywanie optymalizacji w zakresie procesów wydobywczych, przeróbczych, logistycznych;
- Monitorowanie wskaźników pracy produktywności Zakładu;
- Koordynowanie realizacji planu produkcyjnego i kontrola ciągłości procesów produkcyjnych.
Wymagania formalne
- Wykształcenie techniczne mechaniczne;
- Preferowane 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość Lean Management;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego (dokumentacja techniczna).
Oczekiwania interpersonalne
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność do prowadzenia dialogu również z interesariuszami zewnętrznymi;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów;
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czas.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród - nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.