Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    3 dni
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Key Account Manager

    EAP24   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    11 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Goleniów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu Klienta Strategicznego

Schenker Sp. z o.o.
Koszalin, ul. Przemysłowa 8
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
506 dni temu
Koordynator Projektu Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Koszalin, ul. Przemysłowa 8
Nr ref.: 160561_1667991571

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:
  • Organizacja transportów klienta w sposób optymalny i zgodnie z procedurami,
  • Znajdowanie najbardziej stosownej formy transportu (drogowy, lotniczy, morski, kolejowy),
  • Nadzór nad transportami oraz przewoźnikami,
  • Bieżący kontakt z klientem,
  • Wypracowywanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
Oczekiwania wobec kandydata:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 1 rok),
  • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Samodzielność.

Mile widziane:

  • Ukończone studia związane z logistyką i transportem,
  • Doświadczenie w pracy w branży logistycznej,
  • Znajomość metodologii Lean, continous improvement,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość rumuńskiego.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość pracy w formie telepracy (stacjonarnie, hybrydowo lub zdalnie),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    3 dni
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Key Account Manager

    EAP24   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    11 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Goleniów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...