Ogłoszenie numer: 264878, z dnia 2013-03-13
ASSA ABLOY jest globalnym liderem kompleksowych systemów zabezpieczeń budynków, zaangażowanym w spełnienie potrzeb użytkownika końcowego w zakresie bezpieczeństwa i wygody. Grupa zatrudnia ponad 41 000 pracowników, a jej roczne obroty przekraczają 4,6 miliarda EUR. Posiada oddziały w ponad 60 krajach oraz autoryzowanych dystrybutorów na całym świecie.
Albany to globalna marka, która jako pierwsza wprowadziła na rynek światowy Szybkobieżne Bramy Rolowane. Obecnie jest dostawcą wiodących systemów bram szybkobieżnych. Ofercie towarzyszy szeroka gama usług serwisowych pozwalająca naszym Klientom na optymalizację kosztu eksploatacji posiadanych urządzeń.
W związku z rozwojem polskiej organizacji poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Serwisu
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska
- Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora Serwisu odpowiedzialna będzie za bieżącą koordynację działań Techników Serwisu operujących na obszarze całego kraju w sposób zapewniający optymalizację kosztów działania (planowanie wizyt serwisowych z uwzględnieniem odległości i czasów przejazdu), kontakt z klientami Działu Serwisu i przygotowywanie propozycji i Umów Serwisowych zgodnie ze standardem ASSA ABLOY, prowadzenie kalendarza zleceń serwisowych oraz utrzymanie bazy CRM.
Wymagania
- wykształcenie średnie techniczne,
- doświadczenie w pracy jako serwisant urządzeń o podobnym stopniu komplikacji do systemów bram szybkobieżnych,
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na bezproblemową komunikację,
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
- zdolność do samodzielnej realizacji zadań w ramach uzgodnionego budżetu,
- zdolność do analitycznego myślenia,
- dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych,
- niekaralność,
- nienaganna opinia z poprzedniego miejsca pracy.
Oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- ciekawą pracę w międzynarodowej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- sprzęt niezbędny do wykonywania pracy /telefon, laptop/.