Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator zespołu konsultantów

Ovista Group Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3325 dni temu

Ogłoszenie numer: 643929, z dnia 2015-03-23

Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy oraz ogromnym potencjałem rynku energetycznego w Polsce, poszukujemy otwartych na nowe wyzwania kandydatów na stanowisko:

Koordynator zespołu konsultantów

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • planowanie i organizacja pracy konsultantów telefonicznych
  • prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
  • prowadzenie coachingu
  • skuteczne motywowawnie konsultantów
  • realizacja planów sprzedaży
  • raportowanie wyników

Wymagania

  • doświadczenie w branży Call Center na podobnym stanowisku - warunek konieczny
  • umiętność sprawnego zarządzania zespołem
  • dobra znajomość technik sprzedaży przez telefon
  • umiejętność przekazywania wiedzy
  • zaangażowanie w realizację wytyczonych celów
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • pracę od poniedziałku do piątku 
  • stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej firmie
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • narzędzia niezbędne do realizacji zadań
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Wynagrodzenie

Od 2500 do 5000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...