Księgowa/y

Urząd Miejski w Jedwabnem
Jedwabne
praca stacjonarna
2 dni temu
Urząd Miejski w Jedwabnem
Księgowa/y
Miejsce pracy: Jedwabne
Numer: StPr/25/0884
OBOWIĄZKI:
BURMISTRZ JEDWABNEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM Wolne stanowisko urzędnicze: Księgowa/y. Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi i ubezpieczeniami Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem, prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz ustawą o finansach publicznych, w tym w szczególności: 1. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem w programie komputerowym oraz okresowe uzgadnianie z odpowiednimi kontami syntetycznymi, 2. dokonywanie wstępnej kontroli dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym, 3. dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont, 4. przygotowywanie dokumentów księgowych Ośrodka Pomocy Społecznej w celu zatwierdzenia do realizacji, 5. należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, 6. terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S, Rb-50W, Rb-N, Rb-Z, Rb-ZN i Rb-UZ (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem, 7. sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu i informacji dodatkowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem, 8. weryfikacja aktywów i pasywów Ośrodka Pomocy Społecznej niepodlegających spisowi z natury i potwierdzenie sald, 9. rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Ośrodka Pomocy Społecznej, 10. sporządzanie przelewów bankowych za rachunki i faktury, naliczonych składek do ZUS, VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych dotyczących Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem w programie INTERNET BANKING, 11. prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem, 12. kontrola podatników VAT na tzw. białej liście oraz kontrola faktur pod względem obowiązku zapłaty w MPP, 13. opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących działalności danego referatu, zgodnie z zakresem czynności, 14. wprowadzanie i ewidencjonowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 15. obsługa programów i systemów informatycznych związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy, m.in.: RESPONS autorstwa firmy: ZETO SOFTWARE, EDICTA, 16. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zakresem powierzonych obowiązków, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, 17. wykonywanie innych czynności na polecenie burmistrza lub kierownika referatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych), 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie średnie lub wyższe I albo II stopnia w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, 6) w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej dwuletni staż pracy (preferowany na stanowiskach związanych z oferowanym stanowiskiem pracy), 7) znajomość przepisów prawnych związanych z zakresem merytorycznym stanowiska pracy, a w szczególności: znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz znajomość przepisów ogólnych dotyczących działalności samorządu gminnego, 8) znajomość przepisów finansowo księgowych z zakresu pomocy społecznej i funduszu alimentacyjnego, 9) biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office w tym Word i Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: 1) pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, 2) znajomość innych regulacji prawnych niezbędnych do pracy w administracji samorządowej, m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, kpa, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, 3) znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów związanych z realizacją zadań przez Ośrodek Pomocy Społecznej, 4) preferowane kierunki wykształcenia związane z oferowanym stanowiskiem pracy, 5) umiejętność analitycznego myślenia i właściwego interpretowania przepisów prawa, 6) umiejętność sporządzania sprawozdań finansowo księgowych, 7) mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, 8) znajomość obsługi programów i systemów informatycznych, takich jak: RESPONS autorstwa firmy: ZETO SOFTWARE oraz programu do wykonywania przelewów elektronicznych będzie dodatkowym atutem.

Miejsce pracy:

Jedwabne


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 820 do 6 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

; Warunki pracy na danym stanowisku: 1) miejsce pracy Urząd Miejski w Jedwabnem, 2) bezpieczne warunki pracy, brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 3) bezpośredni przełożony kierownik referatu Finansowo-Budżetowo-Oświatowego, 4) budynek urzędu nie jest w pełni przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy, z możliwością przedłużenia. Osoba wyłoniona podczas naboru, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika, 6) czas pracy: pełny wymiar, podstawowy system czasu pracy 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin tygodniowo, 7) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, powiat: łomżyński, woj: podlaskie


Dane kontaktowe:

Marta Laszczkowska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do: 19.12.2025 r., Godziny : włącznie, do godz. 15:30


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2) życiorys zawodowy (CV) zawierający informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia opatrzony własnoręcznym podpisem, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków), 5) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacyjnych i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach), 6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem złożone na druku Oświadczenie i klauzula informacyjna kandydata znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem. Jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata). W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: księgowa/y -w terminie do: 19.12.2025 r. włącznie, do godz. 15:30. W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego. pod adresem: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3 18-420 Jedwabne, Sekretariat urzędu pok. nr 13, tel. /86/ 2 172 040 Informacje dodatkowe: Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne. Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska- inspektor ds. kadrowo-księgowych, tel. (86) 2172 056. * KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO ZATRUDNIENIA: Urząd Miejski w Jedwabnem spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej: RODO) informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Jedwabnem, 18-420 Jedwabne, ul. Żwirki i Wigury 3, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Jedwabnego, e-mail: burmistrz@jedwabne.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem jest pan Zbigniew Gryglik, e-mail: zg@4lomza.pl., z którym można się kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (imię (imiona) i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe podane przez kandydata; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. 4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie wskazanym w tych przepisach oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych. 5. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie szczególnych przepisów prawa. Dane wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, co najmniej przez okres 3 miesięcy. 6. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 7. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zostaną dołączone do jego akt osobowych, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem 4 kolejnych najlepszych kandydatów, gdyż te dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą wpisane do Protokołu z naboru i przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu. 8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 9. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00- 193 Warszawa, e-mail: IOD@uodo.gov.pl), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO. Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska inspektor ds. kadrowo-księgowych, tel. (86)2172056 * Szczegółowa informacja nt. ogłoszenia o naborze (z wymaganymi załącznikami) znajduje się na stronie: http://jedwabne.powiatlomzynski.pl/index.php?k=86

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków Księgowanie faktur zakupu. Wprowadzanie przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Rozliczenia pracownicze, w tym dot. delegacji służbowych. Wsparcie w prowadzeniu księgi głównej. Obsługa zbiorczej skrzynki mailowej działu...
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    Praca.pl   podlaskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Świnoujście
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Klient portalu Praca.pl   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz bieżące śledzenie zmian w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    QLOC S.A.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Legal House Poland sp z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi; sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych; sporządzanie raportów...
  • Księgowa / Księgowy

    Taxform.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości przedsiębiorstw zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz obowiązującymi przepisami podatkowymi. Przygotowywanie deklaracji VAT i CIT, raportów podatkowych oraz bieżących zestawień finansowych. Sporządzanie sprawozdań finansowych...
  • Główny Specjalista ds. Finansowych

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych oraz ich przygotowywanie do zatwierdzeń. Fakturowanie usług i prowadzenie ewidencji faktur....
  • Księgowa / Księgowy

    Kancelaria Finansowa BANCO Borkowski & Niemczyk Spółka Jawna   Gdynia, ul. Starowiejska 37/2, 300 m od dworca PKP i węzła autobusowego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków samodzielne prowadzenie KPiR; sporządzenia deklaracji PIT, VAT oraz plików JPK; sporządzanie sprawozdawczości GUS; aktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami; przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z...
  • Księgowy / Księgowa

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...