Księgowy/ księgowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
Bochnia
praca stacjonarna
6 godz. temu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
Księgowy/ księgowa
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0612
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 1) Sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych z ZUS, US oraz prowadzenie dokumentacji płacowej ubezpieczeniowej. 2) Sporządzanie prawidłowo i terminowo sprawozdań do GUS. 3) Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. 4) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach, na wniosek pracownika lub zleceniobiorcy. 5) Ewidencja księgowa środków pozabudżetowych PFRON, Funduszu Solidarnościowego, w tym w ramach programów celowych. 6) Przekazywanie na stanowisko ds. świadczeń comiesięcznych informacji o wysokości wypłaconych rodzinom zastępczym i rodzinnemu domu dziecka wynagrodzeń wraz z pochodnymi. 7) Ewidencja analityczna środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. 8) Prowadzenie spraw dotyczących ZFŚS. 9) Przygotowywanie danych finansowych do sprawozdań z wykorzystania środków PFRON, w tym pochodzących z programów celowych oraz zapotrzebowania na środki PFRON z algorytmu. 10) Obsługa systemu bankowego. 11) Rozliczanie inwentaryzacji. 12) Sprawowanie nadzoru finansowego w placówkach pomocy społecznej tj. dps, śds i ddsw. 13) Prowadzenie bieżącego monitoringu należności i zaangażowania oraz analiz finansowych. 14) Realizacja obowiązków informacyjnych i administracyjnych pracodawcy, wynikających z ustawy o pracowniczych planach kapitałowych.. 15) Archiwizacja dokumentacji. 16) Zastępowanie głównego księgowego. 17) Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zajmowanym stanowiskiem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa programów księgowych: Optima, Symfonia, Płatnik
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - wykształcenie średnie: ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 2-letni staż pracy, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy, - nieposzlakowana opinia, - dobra znajomość i umiejętność stosowania aktualnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: - ustawa o rachunkowości, - ustawa o finansach publicznych, - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, - ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, - ustawa o pracowniczych planach kapitałowych, - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, - ustawa o emeryturach i rentach, - ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, - ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, - ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawa o samorządzie powiatowym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawa Kodeks pracy - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Wymagania dodatkowe: 1) Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: - wyższe: ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie (preferowany kierunek: rachunkowość), ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, - średnie: ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, 2) Doświadczenie zawodowe: w/w praktyka w księgowości, głównie w administracji publicznej, w tym w jednostkach pomocy społecznej, w tym w zakresie naliczania wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę oraz zlecenia. 3) Umiejętności zawodowe: a) mile widziana znajomość obsługi programu finansowo-księgowego, płacowego i środków trwałych z Firmy Korelacja Systemy Informatyczne Kraków, b) obsługa Płatnika, PUE ZUS, c) umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (kserokopiarka, skaner), oprogramowaniem MS Office. 4) Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, odporność na stres, dokładność, umiejętność pracy w zespole i wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, wysoki poziom motywacji do podnoszenia wiedzy i zdobywania nowych umiejętności na stanowisku pracy. Zatrudnienie na 1/4 etatu. Okres zatrudnienia 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Miejsce pracy: Bochnia

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie ustalane na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Edwarda Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Ewa Maj
14 611 97 40


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - 1. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie na Dzienniku Podawczym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni, ul. E. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia lub przesłać pocztą na w/w adres PCPR z dopiskiem: Nabór Księgowy w Referacie ds. finansowo-księgowym etatu w terminie do dnia 02 stycznia 2026 r. do godziny 15.30 (włącznie). 2. Dopuszcza się złożenie oferty w postaci elektronicznej. Oferta składana w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty. Oferty należy przesyłać na adres skrzynki ePUAP: e-puap: /powiatowecentrumpomocyrodzinie/SkrytkaESP. 3. Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych, bądź dokumenty, które wpłyną do PCPR po upływie wyżej określonego terminu (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu kariery zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych na jednym ze wskazanych wyżej kierunków), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje, doświadczenie i staż pracy (w przypadku wykazania stażu pracy w ramach stażu odbytego za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy wymagane są: zaświadczenie o odbyciu stażu oraz zaświadczenie o pobieraniu zasiłku bądź stypendium w okresie odbywania stażu), 5) kserokopie świadectw pracy, 6) zaświadczenie w przypadku trwającego zatrudnienia, 7) kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik do ogłoszenia), 8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik do ogłoszenia), 9) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik do ogłoszenia), 10) oświadczenie o niekaralności (załącznik do ogłoszenia), 11) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (załącznik do ogłoszenia), 12) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze (załącznik do ogłoszenia), 13) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych, 14) oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (załącznik do ogłoszenia), 15) klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik do ogłoszenia). Wszelkie sporządzane osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii winny posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę: potwierdzam zgodność z oryginałem wraz z datą składania oświadczenia.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy

    Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
  • Księgowa / Księgowy (K/M)

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 400 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
  • Księgowa (K/M/X) w Dziale Finansowo-Księgowym

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

    Enadis sp. z o.o. - iKsiegowa.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdynia
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   1 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 10 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
  • Samodzielny Księgowy

    Biuro Usług Księgowo-Podatkowych Perfekt Sp. z o.o.   Kraków, ul. Bronowicka 38/5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Obsługa kadrowo-płacowa.
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Chandon Waller & Partners Sp. z o.o.   Kraków, Podgórze, Budynek Buma Square    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych oraz raportów...
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    Praca.pl   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Świnoujście
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz bieżące śledzenie zmian w...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Legal House Poland sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi; sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych; sporządzanie raportów...
  • Asystent / Asystentka ds. Audytu Finansowego

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznanie standardów i narzędzi stosowanych w rewizji finansowej,...