Dellner Components poszukuje kandydatów na stanowisko:
- zakup materiałów i usług od wybranych dostawców;
- monitorowanie dostaw od polskich i zagranicznych dostawców;
- załatwienia reklamacji ilościowych w otrzymanych dostawach na podstawie informacji od magazyniera oraz reklamacji jakościowych na podstawie informacji otrzymanych od działu kontroli jakości;
- współorganizowanie wysyłek, transportu w porozumieniu ze specjalistą ds.transportu;
- przygotowanie danych niezbędnych do analizy efektywności pracy działu logistyka;
- dbałość o Terminowość Dostaw oraz o pozostałe wskaźniki operacyjne określone w dziale.
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale zakupów
- Znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność
- Innowacyjność, kreatywność
- Rzetelność, staranność, sumienność
- Otwartość na niecodzienne sytuacje i zmienność otoczenia
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
Poznaj
Dellner Spółka z o.o.
Dellner jest światowym liderem w produkcji systemów łączących pociągi. Dostarczamy sprzęgi, przejścia międzywagonowe, adaptery, systemy zarządzania energią zderzenia oraz globalne usługi posprzedażne dla wszystkich wiodących operatorów i producentów taboru szynowego.
Posiadamy ponad 80-letnie doświadczenie w tworzeniu bezpiecznych i niezawodnych połączeń oraz dostarczaniu naszym klientom najnowocześniejszych rozwiązań. Firma zatrudnia obecnie ponad 1300 pracowników w 22 filiach w 16 krajach na całym świecie.
Dellner Sp. z o.o. w Polsce zajmuje się produkcją jednostkową części, montażem finalnym sprzęgów oraz świadczeniem usług serwisowych na terenie Polski i Europu Środkowo-Wschodniej, a także odpowiedzialny jest za produkcję seryjną komponentów mechanicznych i elektrycznych do sprzęgów.