Twoje zadania: Prowadzenie procesu zakupowego zgodnie z Obowiązującą Procedurą Zakupową; zapewnienie odpowiednich materiałów, usług i substancji niezbędnych do prowadzenia badań naukowych. Prowadzenie negocjacji zakupowych; Prowadzenie wstępnej weryfikacji oraz nadzór nad zawieranymi...
POLPHARMA S.A.Starogard Gdański
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji;
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę część etatu 2 000 - 2 200 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie Kierownika ds. Zakupów. Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert, prowadzenie negocjacji oraz utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami. Przygotowywanie dokumentacji dla klientów. Koordynowanie procesów reklamacyjnych.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Współpraca z dostawcami oraz pracownikami w celu uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów; Zapewnienie danych (wprowadzanie, aktualizacja) niezbędnych dla planowania materiałowego, planowania produkcji i zapasów.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
8 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
wprowadzanie dokumentów RW, PZ, ZS; przesunięcia międzymagazynowe; wydawanie materiału na produkcję; zamawianie towaru z hurtowni; pilnowanie stanów minimalnych; prowadzenie ewidencji stojaków i szkła;
Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych, cenowych, terminowych i estetycznych podległego asortymentu.
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku oraz zainteresowania modą i branżą odzieżową. (jeżeli nie masz doświadczenia, a interesuje Ciebie taki kierunek rozwoju zawodowego prześlij swoją ofertę z dopiskiem „Asystent” w temacie widomości).
Wysokich, popartych sukcesami, umiejętności negocjacyjno – handlowych.
Wykształcenia wyższego ekonomicznego (mile widziani absolwenci kierunku Handel Zagraniczny).
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dobrej organizacji i umiejętności pracy w zespole.
Kreatywności i doskonałych umiejętności analitycznych
Oferujemy:
Możliwość istotnego wpływu na wygląd i charakter nowo powstającej marki.
Stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym.
Możliwości rozwoju zawodowego.
Ciekawą pracę w kreatywnym zespole.
Możliwości obcowania z modą w przyjaznej atmosferze.
Twoje zadania: Prowadzenie procesu zakupowego zgodnie z Obowiązującą Procedurą Zakupową; zapewnienie odpowiednich materiałów, usług i substancji niezbędnych do prowadzenia badań naukowych. Prowadzenie negocjacji zakupowych; Prowadzenie wstępnej weryfikacji oraz nadzór nad zawieranymi...
POLPHARMA S.A.Starogard Gdański
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji;
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę część etatu 2 000 - 2 200 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie Kierownika ds. Zakupów. Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert, prowadzenie negocjacji oraz utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami. Przygotowywanie dokumentacji dla klientów. Koordynowanie procesów reklamacyjnych.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Współpraca z dostawcami oraz pracownikami w celu uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów; Zapewnienie danych (wprowadzanie, aktualizacja) niezbędnych dla planowania materiałowego, planowania produkcji i zapasów.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
8 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
wprowadzanie dokumentów RW, PZ, ZS; przesunięcia międzymagazynowe; wydawanie materiału na produkcję; zamawianie towaru z hurtowni; pilnowanie stanów minimalnych; prowadzenie ewidencji stojaków i szkła;
Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...