Miejsce pracy: Cementownia Rudniki - Zakład Górniczy "Rudniki", woj. śląskie, gmina Rędziny
- Utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń Zakładu Górniczego Rudniki,
- Konserwacja i remonty urządzeń mechanicznych oraz elektrycznych,
- Podejmowanie działań prewencyjnych ograniczające występowanie awarii elektrycznych
i mechanicznych poprzez regularne przeglądy, - Zlecanie i koordynowanie prac zewnętrznym firmom technicznym oraz współpraca ze służbami
CEMEX podczas realizacji prac remontowych i awaryjnych, - Przygotowanie i przekazanie maszyny i urządzenia do remontu i odbiór po remoncie,
- Nadzorowanie prac podczas usuwania awarii, zapobieganie oraz badanie przyczyn ich powstawania,
- Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi,
- Uczestnictwo w prowadzeniu dokumentacji technicznej oraz elektrycznej maszyn i urządzeń,
- Organizowanie wydobycia kamienia wapiennego na zmianie roboczej oraz nadzór nad ruchem
kopalni w ramach posiadanych kwalifikacje osoby dozoru ruchu specjalności górniczej.
- Wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki: mechanika i budowa maszyn, elektryka i automatyka lub kierunki pokrewne,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość zagadnień specjalistycznych w tym: budowy i eksploatacji maszyn i urządzeń,
znajomość czytania schematów elektrycznych, dobra znajomość rysunku technicznego, - Znajomość z zakresu technologii wykonywania prac mechanicznych i elektrycznych,
- Preferowane posiadanie uprawnień eksploatacyjnych i dozorowych w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu urządzeń energetycznych i pomiarowych,
- Znajomość programów pakietu MS Office,
- Preferowane posiadanie kwalifikacje osoby dozoru ruchu specjalności górniczej oraz znajomość Prawa Geologicznego oraz Górniczego,
- Umiejętność obsługi systemu SAP- będzie dodatkowym atutem.
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Umiejętność planowania działań i zdolność organizacji pracy własnej,
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Rozbudowany system benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku ,,wczasy pod gruszą’’, pakiet opieki medycznej, karta rekreacyjno-sportowa, nagrody jubileuszowe, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej),
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania