W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zarządzanie zespołem fakturowania i rozliczeń, bieżące zarządzanie i kontrolowanie wskaźników jakościowych KPI dot. obsługi klientów, raportowanie wskaźników przed klientami oraz wskazywanie działań doskonalących, w tym: za tworzenie wytycznych, wewnętrznych instrukcji i SOP dotyczących procesu fakturowania i rozliczeń dla klientów.
- Kierowanie pracą zespołu specjalistów ds. fakturowania,
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących wydajności procesu obsługi klientów zgodnie z wyznaczonymi KPI,
- Definiowanie i określanie zasad i standardów działania procesu rozliczeń,
- Standaryzacja procesu rozliczeń,
- Przygotowywanie projektów zmian w Instrukcjach oraz SOP,
- Przygotowywanie wzorów i projektów nowych raportów i ich wdrażanie,
- Udział w projektach wewnętrznych dotyczących podległego procesu,
- Uczestnictwo w cyklicznych konferencjach z klientem.
- Wyższe wykształcenie,
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- Posiadanie wiedzy z zakresu obsługi klienta,
- Znajomość obsługi systemu: COS, Navision,
- Umiejętność budowania i rozwijania podległego zespołu,
- Orientacja na klienta,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Zaangażowanie i gotowość do nauki.
- Praca w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży,
- Przyjazna atmosfera w pracy,
- Możliwość rozwoju, podniesienia kwalifikacji,
- Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów.
Kultura i rozwój:
- Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach- Turniej Sportowy,
- Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe.
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Na Twoją aplikację czekamy do 30.08.2019.