Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy ambitnej i otwartej na wyzwania zawodowe osoby, która będzie uczestniczyła w procesie otwarcia nowego oddziału firmy na terenie Polski na stanowisku:
- przygotowywanie i wdrażanie nowych projektów,
- prowadzenie negocjacji z dostawcami w kraju i za granicą (m.in. przeprowadzanie zmian dostawców, analiza wskaźników efektywności zakupów i logistyki, zapewnienie materiału produkcyjnego w firmie, poszukiwanie oszczędności w firmie),
- analizowanie trendów cenowych i poszukiwanie nowych dostawców,
- ulepszanie i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach zakupów i logistyki oraz nadzorowanie łańcucha dostaw,
- przygotowywanie i weryfikowanie umów, ocena dostawców, rozliczanie faktur,
- udział w procesach doskonalenia zespołu wewnątrz firmy w ramach dostawców i zintegrowanego systemu logistycznego.
- wykształcenie wyższe z zakresu logistyki lub zarządzania projektami,
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (ścisła współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy oraz przygotowywanie dokumentacji operacyjnej w języku angielskim),
- praktyczna umiejętność zarządzania projektami w czasie,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zorientowanie na kompleksową realizację zadań logistycznych oraz terminowość ich realizacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności: analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętności obsługi komputera w tym pakietu Office i podobnych.
- możliwość uczestnictwa w bardzo ciekawym i innowacyjnym projekcie biznesowym z branży logistycznej na terenie Elbląga (uczestnictwo w projekcie otwarcia nowego oddziału firmy),
- stabilne warunki zatrudnienia na czas trwania kontraktu z możliwością kontynuacji współpracy z firmą po zakończeniu pierwszych faz trwania projektu,
- niezbędne do wykonywania powierzonych zadań narzędzia pracy m.in. laptop i telefon służbowy,
- możliwość zdobycia umiejętności i kwalifikacji związanych z pracą w międzynarodowym środowisku,
- współpracę w grupie osób otwartych i zaangażowanych w swoją pracę,
- szkolenie wdrażające pod okiem doświadczonych specjalistów z branży,
- miejsce pracy: Elbląg.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.