Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

IDEA HR Doradztwo Personalne s.c.
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
2814 dni temu

Ogłoszenie numer: 1248695, z dnia 2016-08-23

IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości
usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz
doradztwa HR.

Dla naszego klienta poszukujemy
kandydata na stanowisko:

Manager Call Center

Miejsce pracy: lubuskie, Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe wdrażanie systemu call center
  • Stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym działem call center, którego zadaniem będzie sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez zarządzanie zespołem call center
  • Aktualizacja baz danych
  • Tworzenie raportów i analiz
  • Stworzenie standardów sprzedaży (procedury, skrypty rozmów itp.)
  • Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży

Wymagania

  • Umiejętności planowania sprzedaży i monitorowania realizacji celów
  • Wykształcenie min. średnie
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży przez telefon - zarządzanie działem telesprzedaży lub call center
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność efektywnego motywowania oraz wpływania na zespół
  • Kreatywność i dynamika w działaniu
  • Silna orientacja na klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Dowolna forma zatrudnienia: umowa o pracę lub działalność gospodarczą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Samodzielna praca, pełna wyzwań, dająca możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;