Manager in Assurance Team

PwC

Katowice

1 dzień temu

PwC is a powerful network of over 250.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.

Manager in Assurance Team
Katowice

The role:

  • Managing projects involving data management and quality control, data mining, data reconciliation;
  • Delivering DA projects using range variety of robust data mining tools (e.g. T-SQL, R, Python, SAS, VBA) for international clients (mainly working remotely with UK-based clients);
  • Designing and developing advanced reports and dashboards using various technologies (e.g. Qlik Sense/Power BI/Tableau);
  • Implementation of management reporting tools and BI solutions supporting decision making process;
  • Working on Client projects together with other team members to develop solutions for process improvements;
  • Managing finances and client portfolio;
  • Involvement in business development activities;
  • Solving complex technical issues;
  • Helping in managing and delivering large scale projects.

Candidate’s profile:

  • Min. 2-3 years of experience in managing projects in the field of data analytics / data science;
  • Analytical skills with the ability to collect and analyse large datasets and draw appropriate conclusions (using e.g. Python / R);
  • Experience in data querying technologies (e.g. SQL) and basic knowledge about programming languages for process automations (e.g. VBA, UIPath, Alteryx);
  • Experience in leading data visualisation/ business intelligence technologies (e.g.Qlik Sense, Tableau, Power BI);
  • Experience with process mining tools such as Celonis or Perceptive would be an asset;
  • Understanding the problems associated with data analysis from designing the solution (Data Mining / Machine Learning / Statistics) through its implementation (R / Python / SQL) to visualising the results (Qlik / Tableau / PowerBI);
  • Strong interpersonal and communication skills - necessary in everyday cooperation with clients and international teams;
  • Ability to solve complex problems;
  • Ability to manage your own and your co-workers work;
  • Excellent written and verbal communication skills – in Polish and English.

We offer:

  • Competitive salary;
  • Participation in international projects;
  • External and internal training;
  • Work in a growing  & dynamic team;
  • Work in a large, global and stable company;
  • Private medical care for employees and their families;
  • A rich package of social benefits (including Multisport card).

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.

Poznaj

PwC

Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 250 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, podatkowo-prawnego, audytu i doradztwa technologicznego. Posiadamy biura w: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Zapraszamy również do naszego oddziału PwC IT Services w Lublinie. PwC w Polsce zatrudnia już 6000 osób, w tym 1000 w części technologicznej. Nasza oferta jest skierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.

 

Poznaj stanowisko: Kierownik Projektu 
Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem ...
Praca Kierownik Projektu