Manager Projektu w obsłudze klienta dla branży fashion / e-commerce

Competence Call Center Sp. z o.o.

Gdańsk

2 dni temu

Business operations, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co za tym stoi? Interesujesz się modą i chętnie przebywasz w towarzystwie ludzi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje osoby na stanowisko:

Manager Projektu w obsłudze klienta dla branży fashion / e-commerce
Miejsce pracy: Gdańsk

Twoje zadania:

  • Odpowiedzialność za projekt, a także optymalizacja i ciągły rozwój występujących procesów
  • Realizacja celów ilościowych i jakościowych infolinii klienta
  • Budowanie i utrzymywanie świetnych relacji z partnerem biznesowym
  • Tworzenie statystyk, planowanie budżetu i prezentacje
  • Zarządzanie i ciągły rozwój pracowników zespołu

Twój profil:

  • Doświadczenie w Call Center
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w obsłudze klienta (min. 25-35 osób) – najlepiej w dziedzinie e-commerce lub mody
  • Zainteresowanie i zafascynowanie modą mile widziane
  • Ukończone studia biznesowe, bądź porównywalne szkolenia
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami wielokanałowymi (np. czat, e-mail, telefon itp.)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)
  • Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center
  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów zarządzania jakością
  • Umiejętność własnej organizacji czasu pracy
  • Silna orientacja na usługi i obsługę klienta
  • Wysoki poziom zaangażowania i proaktywności
  • Pozytywna i pewna siebie postawa

Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Swoboda wdrażania własnych pomysłów w wysoce zmotywowanym zespole
  • Ścisła współpraca z innymi działami
  • Wymagający i wszechstronny obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
  • Zaangażowany i zmotywowany Team
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre
  • Regularne dostawy owoców oraz darmowe napoje

Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj już teraz!

 

Nasz team HR, Aleksandra Kasperska i Małgorzata Redelbach, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Jeśli ta oferta pracy Cię zainteresowała wyślij swoją aplikację.

 

O nas:

Od momentu założenia w 1998 r. doskonała obsługa klienta jest naszą pasją, a zadowolenie klientów naszą misją. Jeśli szukasz miejsca, w którym lubisz pracować, gdzie koledzy stają się przyjaciółmi i gdzie możliwości awansu, również na arenie międzynarodowej, nie są pustymi obietnicami, zapraszamy do zespołu CCC.

Poznaj

Competence Call Center Sp. z o.o.