Manager Wydziału Operacji
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: BU/MW/2017
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Planowanie, koordynację oraz kontrolę działań Wydziału, w szczególności w zakresie: efektywnej realizacji analiz i decyzji kredytowych klienta detalicznego (CAWK) / terminowej obsługi wniosków związanych z korporacyjnym procesem kredytowym (CKK)
- Zapewnienie i doskonalenie jakości procesów realizowanych w Wydziale
- Budowanie relacji w zespole oraz z klientem wewnętrznym
- Motywowanie pracowników zespołu do osiągania jak najlepszych wyników
- Monitorowanie i raportowanie poziomu realizacji zadań
- Organizację pracy ok. 15 osobowego wydziału
- Utrzymanie odpowiednich standardów jakościowych obsługi klientów
- Współpracę z detaliczną / korporacyjną siecią sprzedaży
- Wprowadzanie usprawnień dotyczących obsługiwanych procesów mających na celu podnoszenie ich jakości oraz efektywności
- Udział w projektach dotyczących obsługiwanych procesów
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne, bankowe)
- Kompetencji menedżerskich w zakresie budowania, kierowania i motywowania zespołu oraz wysokich zdolności interpersonalnych
- Doświadczenia w zarządzaniu lub koordynowaniu zespołem
- Otwartości na podejmowanie nowych wyzwań i odpowiedzialności za realizację postawionych celów
- Dobrej organizacji pracy własnej i podległych pracowników
- Wysokiej skuteczności i konsekwencji w działaniu
- Otwartości na zmiany, elastyczności
- Kreatywności, innowacyjności
- Umiejętności podejmowania trudnych decyzji
- Nastawienia na współpracę, wysokiej komunikatywności
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Znajomości języka angielskiego na poziomie intermediate
- Znajomość analizy finansowej i kredytowej będzie dodatkowym atutem