Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Do głównych zadań będzie należało:
- koordynacja zakupów oraz obsługa klienta biznesowego,
- efektywne zarządzanie projektami w dziale utrzymania ruchu,
- kontakt z dostawcami i magazynem zgodnie z procedurami i zasadami firmy,
- nawiązywanie współpracy i skuteczna komunikacja z kluczowymi menedżerami i pracownikami zakładu,
- monitorowanie efektywność projektu i przygotowywanie miesięcznych raportów dotyczące kosztów, wydajności, jakości usług i usprawnień,
- poszukiwanie kosztów oszczędnościowych projektów, dokumentowanie i przesyłanie do klientów, akceptacji za pomocą systemu e-Crib Cost Savings Ideas,
- poprawa i rozszerzenie usług,
- identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie,
- zarządzanie zespołem zakupowym,
- rozwiązywanie problemów z płatnościami i rozliczeniami klientów,
- tworzenie i utrzymywanie bazy danych pozycji magazynowych, prowadzenie inwentaryzacji,
- szkolenie klientów i pracowników.
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w dziale zakupów,
- mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale utrzymania ruchu lub technicznym,
- doświadczenia w obsłudze i koordynacji projektów dla klientów biznesowych,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera,
- komunikatywność i umiejętności organizacyjne,
- doświadczenia w zarządzaniu niewielkim zespołem,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio w strukturach naszego Klienta,
- praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w środowisku międzynarodowym, w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- miejsce pracy: Cieszyn.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.