Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Marketing Expert w obszarze programmatic

ING Bank Śląski

Katowice

5 dni temu

Marketing Expert w obszarze programmatic
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/CAM/AT/07/2018

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. #polecam

Interesuje Cię rynek reklamy internetowej? Wiesz jak efektywnie wykorzystać dane w celu optymalizacji działań marketingowych? Dołącz do nas!

 
Twoje zadania:
  • Produkcyjne wykorzystanie platformy Data Management Platform (DMP) – przygotowanie segmentów/profili użytkowników
  • Zarządzanie i optymalizacja powierzchni reklamowej zakupionej w ramach działań programmatic (RTB, programmatic guaranteed/direct)
  • Analiza zachowań użytkowników korzystających ze stron internetowych oraz przygotowywanie na jej podstawie rekomendacji
  • Tworzenie i przypisywanie tagów dla nowych stron internetowych i aplikacji
  • Analiza raportów efektywności działań marketingowo-sprzedażowych
  • Nadzór nad implementacją scenariuszy przygotowanych dla kampanii marketingowych realizowanych w modelu programmatic
  • Współpraca z agencjami interaktywnymi, domem mediowym, dostawcami rozwiązań informatycznych a także jednostkami w ramach Grupy ING
Nasze oczekiwania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze programmatic (po stronie domów mediowych, reklamodawców lub wydawców)
  • Znajomość tematyki DMP, a także całego procesu zbierania i wykorzystywanie danych w programmatic marketingu
  • Bardzo dobra znajomość modeli optymalizacji w programmaticu oraz umiejętność ich wykorzystania w praktyce
  • Umiejętności analityczne – znajomość metod umożliwiających efektywną pracę z danymi (zaawansowane funkcje excel i inne)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, informatyka, ekonometria, statystyka, matematyka)
  • Umiejętność interpretacji wyników analiz
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

 

Mile widziane:
  • Znajomość narzędzi stosowanych w digital marketingu (np. AdWords, Google Analytics, Platforma DoubleClick, ADOBE Analytics) oraz umiejętność korzystania z narzędzi do tagowania ruchu typu Google Tag Manager
  • Kreatywność i zdolność podważania status quo
Oferujemy Ci:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia
    i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitowy

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Specjalista ds. Marketingu Praca Specjalista ds. Marketingu

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (787)
Wałbrzych (63)
Legnica (105)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (180)
Toruń (123)
Lubelskie:
Lublin (222)
Chełm (28)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (834)
Tarnów (53)
Nowy Sącz (46)
Mazowieckie:
Warszawa (1924)
Radom (161)
Płock (41)
Opolskie:
Opole (162)
Nysa (64)
Podkarpackie:
Rzeszów (128)
Przemyśl (36)
Podlaskie:
Białystok (130)
Suwałki (43)
Łomża (29)
Pomorskie:
Gdańsk (452)
Gdynia (188)
Słupsk (76)
Śląskie:
Katowice (526)
Częstochowa (174)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (135)
Elbląg (73)
Ełk (47)
Wielkopolskie:
Poznań (581)
Kalisz (71)
Konin (56)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (338)
Koszalin (104)
Kołobrzeg (52)
Auchan (100)
Tesco (134)
Inditex (49)
OBI (32)
PKP (0)
STRABAG (4)
ABB (105)
Accenture (240)
Carrefour (144)
PKO BP (290)
KPMG (46)
Orange (21)
IKEA (20)
Budimex (19)

Rekrutują z Praca.pl