Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.
W związku z ciągłym rozwojem i coraz ciekawszymi wyzwaniami związanymi z prowadzeniem działań marketingowych i podnoszenia wizerunku firmy poszukujemy Marketing Graphic Designera.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w obszarze tworzenia kreacji na potrzeby social mediów i content design'u
- znajomości narzędzi i kanałów social media (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube)
- doświadczenia w tworzeniu grafik do newsletterów i składania ich w paczki
- projektowaniu banerów agencyjnych
- projektowania plakatów, banerów do zmian cotygodniowych promocji w salonach stacjonarnych
- umiejętności tworzenia gifów i krótkich animacji
- dużej samodzielności
- myślenia kreatywnego i nieszablonowego
- sprawnego ustalania priorytetów i efektywnej pracy pod presją czasu
- znajomości trendów i wiedzy na temat zmieniającej się rzeczywistości social media
- doświadczenia w przygotowywaniu materiałów do druku
- efektywnej pracy pod presją czasu
- zatrudnienie na podstawie wybranej formy umowy: umowa o pracę / B2B
- masę wyzwań i pracę przy różnorodnych projektach
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy lub hybrydową
- system wynagrodzeń oparty o podstawę i premię za realizację wyznaczonych celów
- system premii prowizyjnych
- zakupy wyrobów Monnari na preferencyjnych warunkach
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.