Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Menedżer ds. Klienta Biznesowego (Regionalne Centrum Biznesowe)

Alior Bank SA

Katowice

5 dni temu

PRACUJ JAKO
Menedżer ds. Klienta Biznesowego (Regionalne Centrum Biznesowe)

 

 

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • zarządzaniu portfelem klientów korporacyjnych i jego aktywnej budowie
  • pozyskiwaniu oraz kompleksowej obsłudze klientów biznesowych
  • realizacji założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych
  • skutecznym rekomendowaniu produktów kredytowych oraz rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym w segmencie klienta MSP
  • badaniu potrzeb Klientów oraz proponowaniu odpowiednich produktów i usług
  • dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta zgodnie z wymaganiami Banku
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA:
  • posiada minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze i aktywnym pozyskiwaniu klientów
  • korporacyjnych i lubi swoją pracę
  • zna produkty bankowe dedykowane dla sektora klientów MSP
  • ma doświadczenie w pracy z analizą finansową przedsiębiorstw
  • jest zorientowana w zagadnieniach rynku finansowego i zna konkurencję
  • potrafi nawiązywać i budować długofalowe relacje biznesowe
  • cechuje się wysoką kulturą osobistą oraz wysoko rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi (w tym umiejętnościami perswazji i negocjacji)
  • wyraża chęć rozwoju zawodowego oraz poszerzania wiedzy
  • realizuje wyznaczane cele i jest nastawiona na współpracę z doświadczonym zespołem profesjonalistów
OFERUJEMY:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje
  • bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.)

Poznaj stanowisko: Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

Zakres obowiązków kierownika regionalnego do spraw obsługi klientów korporacyjnych jest bardzo zbliżony do obszaru kompetencji kierownika ds. obsługi klientów korporacyjnych, z tą jedynie różnicą, że osoba obsadzona na pierwszym stanowisku obejmuje swoją jurysdykcją wyłącznie wyznaczony oddział lub oddziały, zawierające się w danym regionie. Kierownik nawiązuje kontakty ze strategicznymi, z punktu widzenia ...
Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych Praca Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (753)
Wałbrzych (45)
Legnica (97)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (208)
Toruń (134)
Lubelskie:
Lublin (244)
Chełm (24)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (889)
Tarnów (60)
Nowy Sącz (77)
Mazowieckie:
Warszawa (2179)
Radom (164)
Płock (112)
Opolskie:
Opole (216)
Nysa (74)
Podkarpackie:
Rzeszów (138)
Przemyśl (39)
Podlaskie:
Białystok (128)
Suwałki (45)
Łomża (19)
Pomorskie:
Gdańsk (459)
Gdynia (208)
Słupsk (69)
Śląskie:
Katowice (532)
Częstochowa (157)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (128)
Elbląg (101)
Ełk (83)
Wielkopolskie:
Poznań (688)
Kalisz (74)
Konin (38)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (324)
Koszalin (63)
Kołobrzeg (42)
Auchan (148)
Tesco (71)
Inditex (33)
Leroy Merlin (119)
Bricoman (10)
STRABAG (10)
ABB (12)
Accenture (263)
Carrefour (79)
PKO BP (295)
PwC (31)
KPMG (44)
Orange (19)
IKEA (20)
Budimex (48)

Rekrutują z Praca.pl