- Współpraca z dostawcami w kraju i za granicą (negocjacje cen, warunków handlowych i terminów dostaw)
- Analiza rynku, trendów oraz konkurencji w kategorii wyposażenia jadalni
- Współtworzenie i rozwój asortymentu
- Przygotowywanie zamówień, kontrola stanów magazynowych oraz optymalizacja rotacji produktów
- Wsparcie w przygotowaniu materiałów produktowych i opisów dla kanałów sprzedaży
- Udział w targach branżowych krajowych i zagranicznych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, handel, zarządzanie lub pokrewne)
- Minimum 1 rok doświadczenia w zakupach, handlu lub category management – mile widziane w branży wyposażenia wnętrz
- Zdolności analityczne oraz umiejętność pracy z danymi sprzedażowymi
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
- Prawo jazdy kat.B
- Komunikatywność, dokładność i samodzielność w działaniu
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty, które spełnią w/w oczekiwania.
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.