specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators; Advising and up-selling users higher packages; Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages; Providing exceptional service and high levels of user satisfaction;
Praca.plKatowice
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twój zakres obowiązków: obieranie połączeń przychodzących z różnych miast w Polsce i Niemiec; odpisywanie na wiadomości e-mail w języku niemieckim; obsługa czatu online; udzielanie informacji oraz pomocy użytkownikom naszych rowerów w Polsce i Niemczech;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w danym JĘZYKU: WĘGIERSKIM, SŁOWACKIM lub CZESKIM (wg kompetencji). prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Praca.plBielsko-Biała
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (k/m)
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (k/m)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2822 dni temu
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (k/m)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JO-1410-295763_398
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (k/m)
Lokalizacja: Katowice
Opis stanowiska:
Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
Obsługa zgłoszeń: rejestrowanie i klasyfikowanie
Kontakt mailowy oraz telefoniczny
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (w mowie i piśmie)
Doświadczenie nie jest wymagane – pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia
Nastawienie na klienta
Wysoki poziom umiejętności planowania, organizacji czasu i umiejętności analitycznych
Klient oferuje:
Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowy pakiet benefitów
Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
Pakiet profesjonalnych szkoleń
Samodzielną, odpowiedzialną i satysfakcjonującą pracę
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators; Advising and up-selling users higher packages; Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages; Providing exceptional service and high levels of user satisfaction;
Praca.plKatowice
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twój zakres obowiązków: obieranie połączeń przychodzących z różnych miast w Polsce i Niemiec; odpisywanie na wiadomości e-mail w języku niemieckim; obsługa czatu online; udzielanie informacji oraz pomocy użytkownikom naszych rowerów w Polsce i Niemczech;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w danym JĘZYKU: WĘGIERSKIM, SŁOWACKIM lub CZESKIM (wg kompetencji). prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Praca.plBielsko-Biała
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.