Jesteśmy przedsiębiorstwem z branży FMCG, jednym z wiodących graczy na rynku markowych produktów mrożonych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
(umowa na zastępstwo - 9 m-cy)
- możliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzanej firmie międzynarodowej,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz system kafeteryjny są do Twojej dyspozycji,
- konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy,
- dogodna lokalizacja biura,
- przyjazna atmosfera pracy :-)
- posiadasz wyższe wykształcenie studiów ekonomicznych lub pokrewnych,
- bardzo dobrze znasz język angielski (obsługa maili oraz telefonów w języku angielskim),
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- znasz obsługę pakietu MS Office,
- jesteś dobrze zorganizowany/a oraz umiesz pracować w zespole.
Jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta przyczynisz się do budowania profesjonalnych relacji z naszymi klientami, udzielając im kompleksowych informacji na temat oferowanych produktów, ich dostępności oraz procesu zamówień i reklamacji. Włączymy Cię w aktywne uczestnictwo realizowania strategii Aviko CEE.
Będziesz odpowiedzialny za kompleksową realizację procesu zamówień poprzez:
- rejestrację zamówienia i monitorowania etapów jego realizacji,
- przygotowanie niezbędnych dokumentów i wymaganych certyfikatów do wysyłki,
- wystawienie faktury oraz odpowiednich załączników, następnie dostarczenie dokumentów do klienta zgodnie z procedurą.
Ponadto, równie ważnym procesem będzie obsługa reklamacji obejmująca:
- rejestrację i monitoring jej przebiegu,
- pozyskanie niezbędnej dokumentacji celem zbadania sprawy oraz ewentualnego przekierowania do odpowiedniej osoby,
- udzielenie klientowi odpowiedniej informacji zgodnie z procedurą.
Pamiętaj! Dział Obsługi Klienta jest wizytówką przedsiębiorstwa, dlatego zadbamy o to, abyś posiadał/a odpowiednią wiedzę oraz narzędzia, niezbędne do realizacji Twoich zadań :-)